torsdag 20 september 2012

Fantastisk dag!

I lördags gifte sig Emilie och Patric och det var en helt fantastisk dag! De är verkligen som gjorda för varandra och jag tycker så mycket om dem bägge två! Jag hoppas att de var nöjda med min och Martins insats som värdpar. Vi hade grymt roligt under kvällen och det har vi även haft under planeringens gång. Jag är så glad och tacksam över att vi fick äran att vara delaktiga på deras stora dag! Nu är det nygifta paret på bröllopsresa i Italien och njuter :)

Igår var Moa här på ett glas rödvin, som ett avbrott i vardagen. Moa och jag träffades på gymnasiet och har hållt ihop sedan dess, och jag blir alltid så glad av att träffa henne! Hon känner nog mig bättre än jag själv. Vi har delat allt från skratt, gråt, resor, brustna hjärtan, tonårsfyllor och mycket mycket mer. Hon är en sådan där man vill plocka ner i fickan och ta fram lite då och då, för att få lite härlig energi.

Pierre är på tjänsteresa igen, sin femte resa på 2 månader! Jag har fixat iordning en sak i hemmet nu när han har varit borta. Hoppas att han blir glad :) Jag älskar att överraska!

Nästa helg ska jag till Lena i Stockholm! Lena och jag arbetade tillsammans för Fritidsresor och har varit sambos utomlands i över ett år. Hon är också en person som känner mig utan och innan. När vi ses, så känns det som att det inte har gått en dag sedan vi sågs sist. Vi skäms nog aldrig inför varandra och att stå och dansa loss i underkläder samtidigt som man borstar tänderna, känns fullt naturligt när man är med henne. Vi har liksom redan sett alla sidor av varandra, så det finns inget att dölja! :) Tro mig! Hon är en utav dem få personerna i mitt liv som får mig att totalt vika mig dubbelvikt av skratt.


Det fina brudparet!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar